Strona 1 z 1

Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 1:19
autor: d3v
Jestem tu na chwilę z ciekawości, kiedyś dawno administrowałem wiele stron i for o podobnej tematyce, jednak niestety jak już raz wypadnie się z uderzenia to cięzko do tego wrócić ;)

I generalnie to co zwraca moja uwage. Że forum w połowie jest bez sensu zaprojektowane.

Dla kogo jest " Forum dla administratorów i moderatorów. Rozwijanie witryny, pozycjonowanie, optymalizacja, projektowanie. " ?

w praktyce głównie dla właścicieli for dyskusyjnych ( w większości na phpBB ), blogów ( wordpress ) , prostych portali ( joomla itd ) i własnych seriwsów internetowych opartych na własnym skrypcie.

Co macie do zaoferowania dla ludzi działających na phpBB? Dział : http://www.adminzone.pl/phpBB-Temat-glowny/tid/26

Dlaczego dział a nie podforum?

Dąże do tego, iż częśc forum macie rozplanowaną naprawdę dobrze jak kategoria Forum Główne.

a przy skryptach dajecie na głównej stronie link do tematu. IMO powinna być do tego osobna podkategoria przynajmniej do phpBB bo jest najpopularniejszym skryptem, a takie uwagi jak :

Dla wszystkich użytkowników phpBB3 którzy chcieliby usunąć przekierowanie po napisaniu posta "Informacje Post został zamieszczony..." które trwa 3 sekundy i często moim zdaniem irytuje.


powinny być w osobnym temacie, bo nikomu nie będzie chciało się przekopywać masy stron w tym temacie zakładając że jeszcze troche by się rozwinął po to aby znaleźć coś użytecznego. Powinniście odzielić wszelkie dyskusje, od porad, które powinny systematycznie być aktualizowane, jeśli chcecie myśleć o rozwoju forum.

To samo z Joomlą np. Myślałem że po wcisnięciu na Joomla w opisie forum, będę przeniesiony do jakiegoś podforum a tam zonk, jeden temat dyskusje. i to samo z wordpressem itd itp

Bardziej wyglądacie jak forum wielotematyczne do pogaduch na tematy związane z powyższymi tematami, a nie jako profesjonalne forum.

Powinno być to rozwiązane mniej więcej w ten sposób :

http://komputeromaniak.net/index.php?/forum/30-fora/

Dziwię się, że nikt jeszcze o tym nie napisał ;)

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 2:11
autor: Macsch15
Witaj,
dzięki za propozycję. Zrobiłem fora dla tych popularniejszych aplikacji i rozdzieliłem niektóre tematy.

Tak to się prezentuje aktualnie: http://www.adminzone.pl/Fora-internetowe/fid/3

Podobnie ma się sprawa z innymi aplikacjami: http://www.adminzone.pl/Blogi-CMS-sklep...acje/fid/4

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 18:26
autor: Gama
Jak dla mnie zmiany na + :)

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 18:38
autor: Trace
Jak dla mnie dawniej było dobrze. Forum dla administratorów bardziej kojarzy mi się z rozmowami, dyskusjami, wymianą uwag na temat prowadzenia witryny, a nie tworzenie ogólnego supportu wszelakiej maści forów dyskusyjnych czy CMSów.
Ale imo byłby dobry pomysł z poradnikami w jakimś osobnym dziale/wiki/kb whatever. Tego tutaj brakuje.
Przede wszystkim jednak brakuje ludzi. Forum m.in. o promocji innych forów bez promocji samego siebie... Suuuabo.

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 21:05
autor: Macsch15
Trace napisał/a:
Forum dla administratorów bardziej kojarzy mi się z rozmowami, dyskusjami, wymianą uwag na temat prowadzenia witryny, a nie tworzenie ogólnego supportu wszelakiej maści forów dyskusyjnych czy CMSów.


TAZ z powodzeniem stosuje taki układ. :)

Wszystko można cofnąć. Jeżeli działy cały czas będą stały puste - wrócimy do poprzedniego wzorca.

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 21:49
autor: Trace
No tak, oni mają swoje pomysły i priorytety i my powinniśmy swoje. Mogą być takie same, ale może to być coś świeżego i unikalnego na polskim rynku. Chodzi mi tu o forum prawie że anty-webmasterskie. Bardziej skupione na administracji forami i stronami internetowymi. Ale oczywiście jedno z drugim jest ściśle powiązane. Jednak takie rzeczy jak support zostawmy komu innemu.
Zresztą to nie ja decyduje, tylko pan administrator. Więc mały apel: zdecyduj się na jakąś drogę i tą drogą podążaj. OK? :)

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 22:02
autor: Macsch15
Pomysły nie mają tu właściwie nic do rzeczy. Można powiedzieć że to taki ruch "na przyszłość", niekomfortowe by było przeszukiwanie tematu z XXX stronami w celu znalezienia jakiejś konkretnej - ważnej - informacji. Podział na działy i osobne tematy ułatwiają to.

Re: Główna uwaga ;)

: 22 cze 2013, 22:20
autor: Trace
Może w tej kwestii odnośnie pomysłów tak i jest, ale w innych można się wykazać pomysłowością.
Dobrze, nie trzeba "mieszać" różnych rzeczy w jednym temacie, ale support (jeśli by był) uważam za nieco zbędny.

Re: Główna uwaga ;)

: 23 cze 2013, 1:48
autor: Ralfp
Macsch15 napisał/a:
TAZ z powodzeniem stosuje taki układ. :)


TAZ jest na szczycie łańcucha pokarmowego, ma 21312312 userów a w działach forów postują ludzie którzy na codzień te fora rozwijają.

Re: Główna uwaga ;)

: 27 cze 2013, 20:54
autor: Conor29134
Bład w nazwie działu
Blogi, CMP, sklepy i inne aplikacje
Powinno być CMS chyba
Taka propozycja odemnie
Może by mChata doinstalować ?
NIekoniecznie musi być widoczny na głównej.

Re: Główna uwaga ;)

: 27 cze 2013, 21:37
autor: Macsch15
Conor29134 napisał/a:
Bład w nazwie działu


Nie. Content management platform.

mChat'a nie będzie.

Re: Główna uwaga ;)

: 27 cze 2013, 23:03
autor: Conor29134
Chyba że tak :)